Mystery bezoeken

Waarom ga je terug naar een restaurant of andere horecagelegenheid? Uit onderzoek blijkt dat het komt door de gastvrijheid, ‘het er je fijn kunnen voelen’. Factoren als het welkom heten, het geven van juiste productinformatie, klantvriendelijkheid, etiquette en een correcte klantbenadering geven de doorslag. Gastbeleving, daar draait het om.

Hoe is jouw bedrijf gepresenteerd? Worden zintuigen juist geprikkeld en niet te veel, maar zéker ook niet te weinig? Samen nemen we de proef op de som en stellen doelen vast. Afgestemd op jouw organisatie. Ik onderzoek de klantvriendelijkheid, professionaliteit en natuurlijk… gastvrijheid. En alles wat daarbij komt kijken.

Ik maak van mijn mystery bezoek een bondige en feitelijke rapportage met verbeterpunten. En die zijn er altijd! Want een horecaonderneming is succesvol wanneer iedereen en alles op elkaar is afgestemd en op elkaar inspeelt.

Neem contact met mij op om hier vrijblijvend van gedachte hierover te wisselen. Ik geef je graag een advies op maat.

Terug naar overzicht

INTERESSE?
NEEM CONTACT OP!

Klik hier